اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۳۷۳۷۷
شرط‌بندی فاجولی، بونوچی را هم به دردسر انداخت
اثبات شرط‌بندی غیرقانونی هافبک تیم فوتبال یوونتوس، هم‌تیمی سابق او را هم با مشکلاتی مواجه کرده است.
۱۶:۴۸ - ۲۳ مهر ۱۴۰۲
وانانیوز|

چند رسانه ایتالیایی با انتشار خبری مدعی شدند که لئوناردو بونوچی کاپیتان پیشین یوونتوس و مدافع حال حاضر تیم یونیون برلین ممکن است در پرونده شرط‌بندی غیرقانونی نیکولو فاجولی هافبک بانوی پیر متخلف شناخته و برای او نیز مجازات‌هایی در نظر گرفته شود.

گویا در زمان وقوع تخلف توسط بازیکن جوان یوونتوس، دو هم‌تیمی او که یکی از آنها لئوناردو بونوچی بوده، از این موضوع مطلع بودند اما به جای گزارش کردن آن به مقامات مربوط، این موضوع را محرمانه نگه داشته‌اند. اکنون اما رازداری بونوچی برای این بازیکن 36 ساله دردسرساز شده است.

ظاهراً فاجولی ماه آگوست درباره اعتیادش به شرط‌بندی به مسئولان باشگاه یوونتوس و مقامات ذی‌ربط اطلاع داده بوده است، یعنی مدت زیادی قبل از علنی شدن این ماجرا و در بازجویی‌های صورت گرفته از بازیکن، او مجبور شده گوشی تلفن همراه خود را پلیس بدهد و پلیس هم با بررسی پیام‌های موجود متوجه می‌شود که دو هم‌تیمی او از این ماجرا اطلاع داشته‌اند اما ترجیخ داده‌اند که موضوع را مسکوت نگه دارند. طبق قوانین قضایی در ایتالیا، آن دسته از افرادی از وقوع شرط‌بندی غیرقانونی فرد یا افرادی مطلع باشند و آن را گزارش نکنند، بسته به نظر قاضی ممکن است تا 6 ماه حبس برای آنها در نظر گرفته شود. در مورد فاجولی و بونوچی اما احتمال در نظر گرفته شدن مجازات سنگین، کمتر است چرا که او هرگز روی خودش شرط ‌بندی نکرده است و همکاری‌اش با مقامات هم ممکن است مجازات بالقوه‌اش را به نصف یعنی یک 18 ماه زندان کاهش دهد.

انتهای پیام/

 
منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری